ISO certificering

aarts & co hecht veel waarde aan de nazorg van een traject. Na een evaluatie met de klant, wordt ook de nazorg besproken, zodat wij de kwaliteit kunnen blijven waarborgen.

image

Afspraak is afspraak. aarts & co garandeert dat iedere klacht binnen 24 uur in behandeling wordt genomen. Eventuele mankementen zullen binnen 5 tot 10 werkdagen opgelost worden. Deze procedure staat beschreven in het ISO kwaliteitssysteem 9001:2008.                    

Garantie                                 

Wanneer een klacht valt binnen de garantieperiode wordt deze uiteraard kosteloos verholpen. aarts & co biedt 10-12 jaar garantie op werkplekken. Indien een klacht buiten de garantieperiode valt, garanderen wij ook dat deze binnen 24 uur in behandeling genomen wordt. Om klachten na de garantieperiode zo veel als mogelijk te voorkomen is het mogelijk een onderhoudscontract te sluiten. Daarin wordt 1x per jaar een serviceronde gelopen en worden de geleverde producten geïnspecteerd op goede werking van bewegende delen. Daarnaast wordt de algehele conditie van de producten bekeken en gecontroleerd op zichtbare gebreken, beschadigingen etc. Van deze serviceronde wordt een gedetailleerde rapportage opgesteld.